RANCANGAN PELAJARAN HARIAN TINGAKTAN 6RK4 M20 2010
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6RK4 17 Mei 2010 Isnin 0815-0925 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| SEJARAH & PERKEMBANGAN BM (BAB 1) 1.1Asal Usul BM
Pelajar dapat: 1.Memahami asal usul istilah
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Semua pelajar memahami isi pelajaran pada hari ini. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2010
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6RK4 18 Mei 2010 Selasa 0815-0925 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| KARANGAN -Konsep Karangan STPM
Pelajar dapat:
penilaian karangan
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Semua pelajar memahami isi pelajaran pada hari ini. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2010
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6RK4 19 Mei 2010 Rabu 1205 – 1240 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| SEJARAH & PERKEMBANGAN BM (BAB 1) 1.1Asal Usul BM Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
P&P ditunda pada Hari Isnin kerana Majlis Perayaan HariGuru di sambut pada hari ini. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2010
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6RK4 20 Mei 2010 Khamis 0705 – 0815 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF
| Pembentangan Isu Semasa Samseng Jalanan:Punca,kesan dan langkah untuk mengatasinya.
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Secara umumnya pelajar dapat mengikuti pelajaran hari ini. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2010
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6RK4 21 Mei 2010 Jumaat 0705 – 0815 |
TAJUK SUB-TAJUK
OBJEKTIF | RUMUSAN -Konsep Rumusan STPM
Pelajar dapat: 1.Mengenal pasti kompenen wajib teks jawapan rumusan STPM 2.Mengenal pasti unsur/aspek penilaian Rumusan |
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Secara umumnya pelajar dapat mengikuti pelajaran hari ini.Pelajar aktif. |
No comments:
Post a Comment