RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2011
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6AK4 3 Januari 2011 Isnin 0705-0815 |
TAJUK
SUBTAJUK
OBJEKTIF
| Sukatan bM tingkatan 6 atas Dinamika Bahasa Melayu Variasi Bahasa Melayu
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Kekuatan : Pelajar dapat memahami isi pelajaran pada hari ini. Kelemahan: Pelajar tidak bersedia untuk mencari maklumat sebelum sesi pemelajaran dimulakan oleh guru. Tindakan : Motivasi dan bimbangan. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2011
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6AK4 4 Januari 2011 Selasa 1055 – 1205 |
TAJUK SUBTAJUK
OBJEKTIF
| Dinamika Bahasa Melayu Variasi Bahasa Melayu
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Kekuatan :Semua pelajar memahami isi pelajaran pada hari ini.Mereka sudah bersedia untuk belajar. Kelemahan : tiada |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2011
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TINGKATAN TARIKH HARI MASA | 6AK4 5 Januari 2011 Rabu 1205 – 1240 |
TAJUK SUBTAJUK
OBJEKTIF
| Dinamika Bahasa Melayu Variasi Bahasa Melayu
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Kekuatan: Secara umumnya,semua pelajar memahami isi pelajaran pada hari ini.Pelajar dapat menjawab soalan latihan. Kelemahan: pelajar masih merujuk nota apabila menjawab soalan. Tindakan : menasihati mereka supaya sentiasa bersedia. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2011
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TARIKH HARI MASA |
6 Januari 2011 Khamis 0705- 0815 |
TAJUK SUBTAJUK
OBJEKTIF
| Dinamika Bahasa Melayu Variasi Bahasa Melayu
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Kekuatan: Semua pelajar memahami isi pelajaran pada hari ini. |
RANCANGAN PELAJARAN HARIAN 2010
MATA PELAJARAN : Bahasa Melayu
TARIKH HARI MASA |
8 Januari 2011 Jumaat 0705- 07815 |
TAJUK SUBTAJUK
OBJEKTIF
| Dinamika Bahasa Melayu Variasi Bahasa Melayu
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
|
CATATAN / REFLEKSI |
Kekuatan: Pelajar dapat menjawab 12 soalan kuiz daripada 15 soalan. Kelemahan: sasaran 100% soalan kuiz dapat dijawab oleh pelajar tidak tercapai. Tindkan : Guru meminta pelajar memberikan tumpuan semasa sesi pengajaran. |
Cikgu,
ReplyDeleteRPH yang dihasilkan lengkap dan kemaskini.
Teruskan usaha anda.
Moga-moga murid kita dapat manfaat daripada usaha murni ini.
Tahniah dan TQ.