TINGKATAN
TARIKH
HARI
MASA
MATA
PELAJARAN
|
6AK1
24
September 2012
Isnin
0705-0815
Bahasa Melayu
|
TAJUK
SUBTAJUK
OBJEKTIF
|
Perbincangan
Jawapan Kertas Peperiksaan Percubaan
Sintaksis,semantik
dan analisis kesalahan ayat
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
1. Bersoal jawab
2. Mendengar penerangan guru
3. Pembetulan jawapan
4. Penutup
|
CATATAN / REFLEKSI
|
Pelajar
terlibat secara aktif dalam sesi perbincangan.Semua isi pelajaran yang tidak
difahami oleh pelajar telah diselesaikan dan dijelaskan dengan baik.
|
TINGKATAN
TARIKH
HARI
MASA
MATA
PELAJARAN
|
6AK1
25
September 2012
Selasa
0945 – 1055
Bahasa Melayu
|
TAJUK
SUBTAJUK
OBJEKTIF
|
Perbincangan
Jawapan Kertas Peperiksaan Percubaan
Alih Bahasa
Pelajar dapat:
1.
Mengenal pasti kelemahan mereka semasa menjawab soalan.
2.
Membetulkan kesilapan jawapan yang telah dilakukan oleh mereka.
|
AKTIVITI
|
1. Bersoal jawab
2. Mendengar penerangan guru
3. Pembetulan jawapan
4. Penutup
|
CATATAN /
REFLEKSI
|
Pelajar
terlibat secara aktif dalam sesi perbincangan.Semua isi pelajaran yang tidak
difahami oleh pelajar telah diselesaikan dan dijelaskan dengan baik.
|
TINGKATAN
TARIKH
HARI
MASA
MATA
PELAJARAN
|
6AK1
26 September
2012
Rabu
0815-0925
Bahasa Melayu
|
TAJUK
SUBTAJUK
OBJEKTIF
|
Perbincangan
jawapan Kertas 1 Peperiksaan Percubaan
Rumusan dan
karangan
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
.
1. Bersoal jawab
2. Perbincangan dan pembetulan jawapan
3. Penutup
|
CATATAN /
REFLEKSI
|
Pelajar aktif
melibatkan diri dalam aktiviti pengajaran dan pembelajaran.Objektif pada hari
ini tercapai.
|
TINGKATAN
TARIKH
HARI
MASA
MATA
PELAJARAN
|
6AK1
27 September
2012
Khamis
1025-1130
Bahasa Melayu
|
TAJUK
SUBTAJUK
OBJEKTIF
|
Berita Daripada
akhbar
Ulasan isu semasa
Pelajar dapat:
|
AKTIVITI
|
1. Pembentangan isu
2. Sesi soal jawab tentang
isu
3. Mencatatkan maklumat
4. Penutup
|
CATATAN /
REFLEKSI
|
Sesi pembentang
dan sesi soal jawab mengenai isu semasa daripada akhbar amat menarik dan
semua pelajar melibatkan diri.Pelajar berani mengemukakan pendapat.Sesi
pembentangan yang seterusnya akan diadakan pada minggu depan.
|
No comments:
Post a Comment